اگر به دنبال یافتن یک متخصص موثر و معتبر در زمینه کارشناسی خودرو در تبریز هستید، می‌توانید به راحتی با جستجوی آنلاین یا پرسیدن از دوستان خود در شهر، یکی پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید نمایندگی‌های کارشناسی و تشخیص رنگ خودرو در تبریز و کارگاه‌های تعمیرات خودرویی در تبریز را بررسی کنید که خدمات متخصص خودرو ارائه می‌دهند که برترین و خبره ترین کارشناسان در مجموعه کارشناسی اراباچک خدمت رسانی می کنند و آماده هر گونه پذیرش مشتریان عزیز هستند. در فرآیند بازرسی خودرو، تعمیرات و تنظیمات لازم انجام می‌شود، تضمین می‌شود که خودروی شما در امان و سلامتی است. بنابراین، بازرسی خودرو عنصر حیاتی در حفظ ارزش خودرو شما و جلوگیری از خرابی های آتی است. با این حال، قبل از انتخاب یک متخصص خودرو، ضروری است که اطمینان حاصل کنید که تمام مجوز ها و مدارک مورد نیاز جهت انجام این کار را دارند. بنابراین، مجموعه آگاهی خود را داشته باشید و یک متخصص خودرو اعتمادساز و معتبر در تبریز پیدا کنید تا از هر نوع کلاهبرداری ممکن جلوگیری کنید. امنیت شما و ایمنی خودروی شما بسیار مهم است، بنابراین برای یافتن مناسب‌ترین متخصص ماشین برای نیازهای شما، به مدت زمان کافی اختصاص دهید. بهترین کارشناسی خودرو در تبریز کارشناسی خودرو آراباچک می باشید که می توانید جهت کارشناسی خودرو با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت قبیلی در خدمت شما دوستان عزیز باشیم

برای کارشناسی تخصصی و تضمینی صفر تا صد رنگ و بدنه و فنی خودرو در تبریز می توانید با ما تماس بگیرید

 

چرا کارشناسی خودرو؟!

کارشناسی خودرو به معنای بررسی و تشخیص وضعیت فنی و عملکردی خودرو است که قبل از خرید و یا فروش آن باید انجام شود. این بررسی باعث افزایش اطمینان شما در مورد خرید یا فروش خودرو می شود و از خطرات ناشی از خرید خودرو با عیوب و معیوبی های مختلف مانند آسیب دیدن موتور، ترمز و سیستم های الکترونیکی جلوگیری می کند. همچنین، انجام کارشناسی خودرو تبریز می تواند به شما در تعیین قیمت واقعی خودرو کمک کند و به شما کمک می کند تا در معاملات خودرویی به نحو احسن عمل کنید. به طور کلی، کارشناسی خودرو یک اقدام ضروری و مهم است که هر فردی قبل از خرید یا فروش خودرو باید انجام دهد.

کلاه برداری در کارشناسی خودرو در تبریز

در خرید خودرو و کارشناسی، کلاهبرداری‌های مختلفی وجود دارد که باعث تلفیقی می‌شوند که ممکن است مالکان ماشین دچار مشکلاتی شوند. یکی از رایج‌ترین کلاهبرداری‌ها در کارشناسی خودرو در Tabriz، فعالیت برخی از فروشندگان نامتعدد است. برخی از آن‌ها، خودروهای دارای مشکلات فریب می‌دهند، پیمان‌نامه‌های با اطلاعات نادرست را ارائه می‌دهند و یا قیمت خودرو را بیش از حد معقول افزایش می‌دهند. برخی از غیر قانونی‌ترین کلاهبرداری‌ها دارای مدارک جعلی یا نقص و تغییرات روی کارت عرضه خودروها است. بهتر است مالکان خودرو برای خرید خودرو، به فروشندگان قابل اعتماد، مطمئن و معتبر رجوع کنند و در صورت امکان همراهی کارشناس برای بررسی وضعیت خودرو اختیار نمایند.

 نمونه ای از روش کلاه برداری در حوزه ی کارشناسی رنگ و فنی خودرو را در ویدیو زیر میتونید ببینید و می توانید آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و حتما قبل از اقدام به خرید خودروی مورد پسندتان از کارشناسان خودرو آراباچک تبریز در این زمینه راهنمایی های لازم را بپرسید تا در خرید خودرو دچار سهل انگاری و فریب نشوید 


 

 

 

 

 

کلاهبرداری در کارشناسی خودرو یکی از مشکلات رایج در بازار خودرو است که باعث افزایش هزینه و نارضایتی مشتریان می‌شود. این کلاهبرداری ها ممکن است شامل ایدئولوژی نادرست، تلاش برای وصول هزینه های نا مشخص یا پول پیش می باشد. برخی از مشکلات دیگر شامل ارائه ارزیابی نادرست از وضعیت خودرو یا خرید آنلاین از طریق سایت‌های کلاهبرداری می‌باشد. برای پیشگیری از کلاهبرداری در کارشناسی خودرو در شهر تبریز، استفاده از کارشناسان معتبر و با سابقه آرابا چک، تحقیق در مورد خدمات ارائه شده توسط کارشناسان و مراجعه به مراکز بازرگانی ، بهترین راه ها هستند. همچنین بهتر است با استفاده از منابع وبسایت های معتبر خودرو، اطلاعات شامل ارزش وضعیت خودرو و نحوه کارشناسی را مطالعه کنید.

 

کارشناس خودرو در تبریز
کارشناسی تضمینی رنگ و فنی خودرو در تبریز
کارشناسی تخصصی رنگ خودرو در تبریز
کارشناسی تخصصی رنگ و فنی خودرو در مجموعه آراباچک تبریز

لازم و ضروری است قبل از درخواست کارشناسی خودرو Arabacheck بندهای قوانین و مقررات را به دقت و کامل مطالعه کنید زیرا با درخواست کارشناسی خودرو متعهد به پذیرفتن مندرجات در این سند می شوید.

قوانین و مقررات

مسئولیت تشخیص اصالت و تطبیق شماره شاسی و بدنه بر عهده ی کارشناسان راهنمایی و رانندگی مستقر در مراکز تعویض پلاک میباشد بدیهی است کارشناس آراباچک در تبریز در زمینه سلامت فنی و بدنه خودرو(و نه اصالت خودرو) اقدام به بررسی و اعلام نظر می نماید.

کارکرد واقعی خودرو از جمله مواردی است که حتی در صورت اتصال دستگاه دیاگ و نشان دادن کیلومترمسافت پیموده شده می تواندمخفی بماند به عبارتی امکان کم کردن کیلومتر خودرو به نحوی که قابل تشخیص حتی با هیچ دستگاه دیاگی نباشد وجود دارد بدین منظور باید گفت که کارشناسان آراباچک با استفاده از تجارب خود قادر به تشخیص تخمینی کیلومتر بوده و امکان تشخیص دقیق کیلومتر مسافت پیموده شده وجود نخواهد داشت.

دقت داشته باشید خودرویی که قصد خرید آن را دارید از نظر ظاهر بدنه و خط و خش و زدگی تغییر شکل و دفرمه شدن توسط خود خریدار به صورت کامل بررسی گردد زیرا این موارد جزو ظواهر خودرو بوده و پس از تایید خریدار کارشناس مواردی را که نمی توان به راحتی و بدون تجربه و یا بدون دستگاه تشخیص داد و به شما گوشزد مینماید.

برگه کارشناسی آراباچک شهر تبریز صرفا مشاوره و راهنمایی در امر خرید خودرو می باشد و مسئولیت خرید خودرو بر عهده خریدار میباشد.
تست رانندگی فقط با اجازه فروشنده و در شرایط مناسب انجام می شود و با توجه به اینکه در صورت بروز حادثه هنگام تست رانندگی مسئولیت آن بر عهده کارشناس نمی باشد.

در صورتی که شرایط مساعدی در مکان و زمان انجام تست رانندگی بنا به تشخیص کارشناس وجود نداشته باشد این تست انجام نمی گیرد.
کارشناس آراباچک به اندازه مشاهدات و بررسی های انجام شده توسط خود که با نهایت دقت توان و حساسیت و به وسیله تجهیزات و در برخی موارد به صورت تجربی و به دور از هر گونه سوء نیت می باشد چنانچه مواردی از دید کارشناس مخفی بماند یا توسط افرد مخفی شده اطلاعات نادرست داده شده و منجر به این شود که نتیجه کارشناسی ناقص یا نادرست شود مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.

سپر سینی زیر رادیاتور جلوپنجره آینه رکاب فلاپ قطعات فایبرگلاس و قطعات استوک گلاس جزو رنگ شدگی محسوب نمی شود و کارشناس خودرو در قبال قطعات استوک تعویض ، آبرنگ ، لیسه گیری و قلم گیری هیچگونه مسیولیتی ندارد.

کارشناسی خودرو هنگامی که شرایط مساعد فراهم نباشد( بارندگی عدم تمیزی خودرو نبود نور کافی) با احتمال خطا مواجه میباشد.

امر کارشناسی خودروی شرکت آراباچک صرفا مشاوره در رابطه با خرید خودرو بوده و تصمیم نهایی با شخص خریدار خودرو می باشد و کارشناس خودرو مسئولیتی در رابطه با ماده ی یک قانون مسئولیت مدنی ندارد

کارشناس اراباچک با نهایت تلاش خود، در جهت به حداقل رساندن خسارات ناشی از عدم اگاهی در خرید خودرو به خریدار یاری می رسانند، از انجایی که امر کارشناسی خودرو با دستگاه و تجربه انجام می شود و ممکن است دستگاه یا چشم انسان در حین کارشناسی دچار خطا شود، در صورت اشتباه یا خطا در عمل کارشناسی ، کارشناس مربوطه هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در قبال جبران ضرر و زیان احتمالی نخواهد داشت و تمام هزینه و مسئولیت آن بر عهده ی خریدار خودرو خواهد بود )

اعتبارنظرات کارشناسی خودرو توسط کارشناس فقط مختص زمان انجام کارشناسی می باشد.

کارشناسی خودرو تبریز ، حرفه ی کاملا تخصصی ، پیچیده و حساسی است که فقط باید توسط افراد واجد شرایط انجام شود زیرا در ایران، خودرو وسیله ای قیمتی و گاها سرمایه ای محصوب می شود پس بابت ایرادات فرسودگی ، فنی و بدنه افت قیمت هایی بعضا سنگین لحاظ می گردد از آنجا که خودرو از قطعات خیلی زیادی تشکیل شده طبیعتا ایراداتی که شامل افت قیمت یا هزینه تعمیرات می شوند نیز زیاد است.

خرید و فروش خودرو به یک بررسی ریز بینانه توسط یک کارشناس حرفه ای و کاربلد خودرو نیاز دارد با این حال ممکن است ایراداتی در زمان اختصاص یافته به کارشناسی خودرو از دید کارشناس پنهان بماند بلکه این ایرادات نیازمند شرایطی خاص جهت آشکار شدن هستند به همین دلیل شخص کارشناس و شرکت کارشناسی خودرو آراباچک بابت ضمانتی که می کند قوانین و مقرراتی دارد که به صورت ذیل شرح داده شده است و تاکید ویژه می کند که قبل از درخواست کارشناسی خودرو این قوانین و مقررات شرکت را به دقت مطالعه کنید.

کارشناسی رنگ و فنی خودرو در تبریز
کارشناسی تخصصی خودرو های وارداتی و داخلی با بروزترین امکانات دنیا

قوانین و مقررات ، تعهد آراباچک

پذیرش قوانین آراباچک توسط متقاضی کارشناسی خودرو در شهر تبریز

متقاضی کارشناسی خودرو از شرکت آراباچک به هر روشی که درخواست کارشناسی می کند می‌پذیرد که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل و دقیق مطالعه نموده و پذیرفته است، لذا در آینده هرگونه اعتراض و یا ایرادی در این خصوص بلا اعتبار است. قوانین و مقررات و فعالیت آراباچک دائما در حال بروز رسانی و تغییر است پس درخواست متقاضی از خدمات کارشناسی خودرو آراباچک به هر روش، پس از هر بار تغییر در این قوانین و مقررات ، به معنی پذیرش این تغییرات است.

هر شخص متقاضی کارشناسی خودرو که از آراباچک درخواست کارشناسی می کند اعم از خریدار یا فروشنده یا حتی همراه یکی از طرفین خریدار و فروشنده ، شخصا طرف حساب آراباچک است حالا ممکن است برگ کارشناسی خودرو بنام شخص دیگری صادر شود و بابت پرداخت دستمزد کارشناسی خودرو توافقاتی داشته باشند. این موارد به شرکت ربطی ندارد و آراباچک متقاضی را طرف حساب خود می داند پس بابت تسویه دستمزد کارشناسی ، شرکت متقاضی را طرف حساب خود می داند.

کارشناس رنگ و بدنه خودرو
کارشناسی رنگ با دستگاه های آلتراسونیک و تست موتور با دستگاه دیاگ

وظیفه متقاضی کارشناسی خودرو

ایجاد شرایط مطلوب جهت کارشناسی خودرو به عهده متقاضیان محترم آراباچک است و کارشناس خودرو وظیفه ای در قبال تمیز کردن یا جابجایی خودرو ندارد، با توجه به این که کارشناسی خودرو در محل شما صورت می گیرد نیاز است شما شرایطی را برای تشخیص دقیق ایرادات قبل از هماهنگ کردن قرار کارشناسی فراهم کنید زیرا مدت زمانی که شرکت و کارشناس خودرو قبل از رسیدن به محل بازدید خودرو ، برای انجام مراحل کارشناسی محاسبه می کنند بین 30 تا 40 دقیقه است و قرارهای دیگر نیز به همین ترتیب پی در پی هماهنگ می شوند ، نباید در این مدت محدود با نظافت و جابجایی خودرو باعث اطلاف زمان اختصاص یافته به کارشناسی و باعث عجله کارشناس شوید، پس متوجه شدیم که ایجاد شرایط مطلوب جهت کارشناسی خودرو به عهده مشتریان محترم آراباچک قبل از شروع مراحل کارشناسی است.

شرایط کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو با بدنه کثیف، زیر نور مستقیم آفتاب، بارش باران، برف، سرمای شدید و محدودیت مکانی، احتمال خطا را بیشتر می کند پس نیاز است قبل از هماهنگ کردن قرار کارشناسی، از وضعیت تمیزی بدنه و خالی بودن محیط دور خودرو تا یک متر اطمینان حاصل فرمایید. ضمنا دیر رسیدن خریدار یا فروشنده نیز باعث اتلاف زمان اختصاص یافته به متقاضی می شود. قوانین و مقررات
عدم مداخله در حین انجام کارشناسی خودرو

کارشناس خودرو در هنگام انجام کارشناسی بالای 200 نقطه از خودرو را تست و بررسی می کند و این امر به تمرکز بالایی نیاز دارد، بهتر است هر دو طرف معامله و همراهان در حین انجام کارشناسی از کارشناس خودرو فاصله بگیرند زیرا با طرح سوالات یا مشاوره حین کارشناسی باعث حواس پرتی کارشناس می شوند پس بهتر است مشاوره را به قبل یا بعد از انجام پروسه کارشناسی خودرو موکول کنید. با این حال ممکن است

کارشناس خودرو حتی با دقت خیلی زیادی که دارد بصورت نا خواسته، غیر عمدی و کاملا اتفاقی، تحت عوامل مختلف ذکر شده دچار خطا شود، در این صورت بعد از اثبات اشتباه از سوی کارشناس، آراباچک هیچ گونه مسِولیتی برای جبران ضرر و زیان احتمالی را عهده دار نمی شود. قوانین و مقررات
ممنوعیت و مسئولیت تست رانندگی

توجه داشته باشید که تست رانندگی توسط شخص کارشناس جزء تعهدات آراباچک نسیت و ممنوع است.

زیرا در این تست و بررسی ممکن است اتفاقاتی نظیر تصادفات یا جرایمی به دلایل مختلف برای خودرو ایجاد شود و طرفین معامله با شرکت و کارشناس به مشکل بخورند در نهایت نیز کارشناس را مسئول بدانند از طرفی خودرو نیز دچار ضرر و زیان هایی بعضا از نظر مالک غیر قابل جبران شود از این رو شرکت دیگر مثل سابق خدمات تست رانندگی را ارائه نمی دهد و مسئولیت سنگین آن را بر عهده نمی گیرد.

اگر متقاضی درخواست تست رانندگی بدهد و بر این تست تاکید داشته باشد کارشناس جهت مشتری مداری و رفاه حال متقاضی این امر مهم را انجام می دهد اما آراباچک و کارشناس هیچ گونه مسئولیتی را در قبال اتفاقات ذیل حتی در صورت مقصر شناخته شدن کارشناس ، به هر دلیل ممکن بر عهده نمی گیرند.

  • جرایم رانندگی
  • تصادفات
  • خط و خش
  • قری
  • مالیدگی
  • شکسته شدن قطعات فنی و بدنه
  • ارجاع به پارکینک
  • و هر دلیل دیگر

تاکید می کنیم که مسئولیت خسارات احتمالی به هر دلیل ممکن تمام و کمال بر عهده متقاضی است پس اگر به هر دلیلی تست رانندگی انجام شود به منزله پذیرش مسئولیت همه پیش آمدها و خسارات توسط متقاضی در تست رانندگی و همچنین موظف به پرداخت کامل دستمزد کارشناسی خودرو است.

کارشناس رنگ تبریز
کارشناسی رنگ و فنی خودرو در تبریز با دستگاه ضخامت سنج دیجیتال هوشمند و دستگاه دیاگ جی اسکن وارداتی

شرایط کارشناسی آراباچک

  1. مواردی که رنگ شدگی محسوب نمی شود.
  2. مواردی که شامل افت قیمت خودرو نمی شود
  3. مواردی که بصی به منظور تشخیص عیوب است و تعیین هزینه رفع عیوب بر عهده کارشناس نیست بلکه بر عهده تعمیرکار مورد اعتماد شخص متقاضی یا خریدار است.

گزارش بدون شماره سریال و مهر فاقد اعتبار است.

هرگونه شکایت یا مشکل قانونی خودرو و مالک آن

آراباچک و کارشناسی در مورد مشکلات حقوقی سند خودرو در خصوص نقل‌ و انتقال مالکیت مسئولیتی نداشته و متقاضی ، کارشناس و آراباچک را از هرگونه ادعایی اعم از حقوقی و کیفری مبری دانسته و حق هرگونه شکایت در این خصوص را از خود سلب و ساقط می نماید.

کیلومتر واقعی خودرو (میزان مسافت طی شده خودرو) دیگر توسط دیاگ مثل سابق قابل بررسی نیست و می تواند میزان کارکرد واقعی در دیاگ نیز پنهان بماند پس کارشناس تست دیاگ را در این خصوص انجام نمی دهد و بابت تشخیص میزان کارکرد واقعی دیاگ را ملاک نمی گیرد. فقط وضعیت ظاهری خودرو را با کیلومتر پشت آمپر مطابقت می دهد و بصورت حدودی در نظر می گیرد.

روش دیگر تشخیص میزان کارکرد واقعی خودرو مراجعه به نمایندگی و استعلام شماره شاسی خودرو مورد نظر از نمایندگی است در این مورد استعلام کارکرد، نیازی نیست همراه با خودرو به نمایندگی مراجعه کنید فقط همراه داشتن شماره شاسی کفایت می کند پس آراباچک انجام این استعلام از نمایندگی را تاکید می کند (کاملا بر عهده متقاضی است ، کارشناس و آراباچک وظیفه ای در این خصوص ندارند)

قیمت گذاری خودرو چه بصورت تلفنی چه بصورت کتبی بعد از انجام کارشناسی صرفا جهت مشاوره بوده و کارشناس و آراباچک مسئولیتی در این خصوص ندارند

تست رانندگی در شرایطی انجام می شود که محل تست ترافیک نباشد و در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن تماما بر عهده متقاضی است

امر کارشناسی خودروی شرکت آراباچک صرفا مشاوره در رابطه با خرید خودرو بوده و تصمیم نهایی با شخص خریدار خودرو می باشد و کارشناس خودرو مسئولیتی در رابطه با ماده ی یک قانون مسئولیت مدنی ندارد

کارشناس آراباچک با نهایت تلاش خود، در جهت به حداقل رساندن خسارات ناشی از عدم اگاهی در خرید خودرو به خریدار یاری می رسانند، از انجایی که امر کارشناسی خودرو با دستگاه و تجربه انجام می شود و ممکن است دستگاه یا چشم انسان در حین کارشناسی دچار خطا شود، در صورت اشتباه یا خطا در عمل کارشناسی ، کارشناس مربوطه هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در قبال جبران ضرر و زیان احتمالی نخواهد داشت و تمام هزینه و مسئولیت آن بر عهده ی خریدار خودرو خواهد بود )

درخواست متقاضی برای هربار خدمات کارشناسی خودرو از کارشناس آراباچک و شرکت آراباچک به منزله مطالعه کامل و پذیرش این قوانین و مقررات است و هرگونه اعتراض و شکایتی را در این موارد از خود سلب و ساقط می کند.

کارشناسی خودرو تصادفی و شاسی جوش خورده شدید در تبریز
در این عکس بعد از کارشناسی در تبریز متوجه شدیم که شاسی خودرو ترکیده و جوشکاری شدید شده و زیر موم ها مخفی شده بود که بعدن از کندن موم ها با این صحنه مواجه شدیم

پرداخت ها و تخفیفات

شما می توانید پرداخت هزینه کارشناسی را بلا فاصله بعد از اتمام کارشناسی از طریق کارت به کارت با موبایل ، نقدی و در نهایت با دستگاه پوز انجام دهید. از تقاضای شما جهت پرداخت هزینه کارشناسی بصورت نسیه معذوریم.

به هیچ عنوان درخواست نسیه یا تخفیف ندهید ، در صورت اصرار زیاد شما جهت پرداخت نسیه ، تخفیف و در نهایت بد حسابی شرکت با شما قطع همکاری می کند پس هزینه کارشناسی را کامل پرداخت کنید در غیر این صورت کارشناس موظف به پرداخت کسری هزینه کارشناسی است.

آراباچک با هدف ارائه خدمات کارشناسی خودرو در تبریز با بهترین کیفیت کارشناسی و مناسب ترین قیمت ، کمترین زمان اعزام کارشناسی خودرو در محل ، همراه با مدرن ترین تجهیزات کارشناسی خودرو با کمترین میزان خطا تاسیس گردید. با آراباچک خرید و فروش خودرو ی مطمئنی خواهید داشت. این افتخار ماست که کامل ترین خدمات کارشناسی خودرو در محل را توسط بهترین کارشناس خودرو در محل در جهت رضایتمندی شما کاربران ارائه می دهیم.

شزایط بعد ازاعزام کارشناس خودرو

لازم به ذکر می باشد بعد از درخواست مشتری برای اعزام کارشناس درخواست کننده تا پنج دقیقه بعد از تماس حق لغو کارشناسی را دارد اگر بعد از زمان ذکر شده درخواست لغو اعزام کارشناس داشته باشد موظف به پرداخت نصف هزینه ی کارشناسی خودرو به عنوان ضرر و زیان و هزینه ی رفت و آمد می باشد.ورت کلی فاقد ضمانت آراباچک هستند و مجموعه مسئولیتی در قبال آن ندارد که مهمترین آن ها عبارتند از: قوانین و مقررات

تعویض اتاق و تعویض موتور که اصالت آنها فقط در مراکز تعویض پلاک مشخص می شود

قطعات تعویض استوک و فابریک

آپشن های اصلی فابریک یا استوک ، فول یا نیمه فول آپشن ها و خودرو

  • سینی زیر رادیاتور و عقب تعهد آراباچک
  • سپرها
  • رکاب ها
  • جلو پنجره
  • آینه های بغل
  • چراغ ها
  • شیشه ها

هر ایرادی بدلیل محدودیت های کارشناسی سیار خودرو که در زمان کارشناسی قابل رویت نباشد مثل وجود ایراد در زیر شاسی، ارتفاع پایین خودرو ، وجود ایراد در کفی صندوق‌هایی که کف‌پوش آن‌ها پیچ یا پرچ شده است ، وجود مشکل در قسمت‌هایی از خودرو که در دید کارشناس نیست مثل پنهان شدن پیچ های گلگیر خودرو بدلیل وجود کاور یا فلاپ و .. ، پس و شرکت در این باره مسئولیت و ضمانتی جهت پرداخت خسارت بر عهده ندارد.

توجه داشته باشید که بدنه خودرو از تاریخ صدور گزارش کارشناسی خودرو به مدت 48 ساعت معتبر و ضمانت پرداخت خسارت ضرر و زیان را دارد و بعد از مدت مشخص شده به هیچ عنوان خسارتی پرداخت نخواهد شد.

قسمت های فنی خودرو به دلیل بوجود نیامدن شرایط مطلوب جهت رویت یه سری ایرادات و پنهان ماندن این ایرادات در زمان انجام کارشناسی ، فاقد ضمانت و اعتبار است پس قسمت فنی در برگ گزارش کارشناسی صرفا جهت اطلاع متقاضی از وضعیت خودرو و رفع ایرادات اعمال می شود و فاقد ضمانت پرداخت خسارت است.

 

شرایط و قوانین کارشناسی خودروی آرابا چک

البته با دلیل و مدرک اثبات می کنیم

کارشناسی تضمینی خودرو یکی از خدماتی است که در صنعت خودرو ارائه می‌شود. اصلی‌ترین هدف این خدمت، اطمینان از وضعیت فنی و سلامت خودرو قبل از انتقال آن به خریدار است. در این روش، کارشناسان ویژه، بعد از آزمایش دقیق خودرو، اطمینان می‌دهند که بهترین شرایط فنی و ماشینی برای اتمام خرید فراهم شده است. این خدمت عموما توسط نمایندگی‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودرو به صورت رسمی و حرفه‌ای انجام می‌شود. کارشناسی تضمینی خودرو، برای خریداران خودرو با توجه به اعتماد بیشتری که در حین خرید فراهم می آورد، بسیار ارزشمند واقع می‌شود.



نمونه برگه ی کارشناسی شرکت آراباچک

هر کاشناسی خودروریی با استفاده از قوانین و مقرراتی تست و بررسی و کارشناسی می شوند و همه این قوانین و مقررات را در برگه هایی برای شما عزیزان آماده می کنیم و با استفاده این برگه های با مهر و امضای معتبر کارشناسان خودرو در تبریز خودروی شما کارشناسی می شود. در زیر نمونه هایی از این برگه های کارشناسی را برای شما آماده کرده ایم : 

 
برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید
 
هشدار هشدار هشدار 
توجه شود این تصویر  برگ کارشناسی صرفا نمونه ای از برگ کارشناسی آراباچک جهت آشنایی با شکل کلی برگ کارشناسی می باشد می باشد و برگ های کارشناسی واقعی و اصلی آراباچک ، صرفا بعد از تماس شما با مجموعه ما و فقط از طریق تماس با شماره های مندرج در سایت و اعزام کارشناس از سمت تیم ما  و با مهر و امضای کارشناس صادر می شود ( ضمنا برگ های واقعی دارای کد مخصوص و هولوگرام و مهر مخصوص می باشد ) در صورت عدم رعایت شرایط بیان شده  و عدم اعزام کارشناس توسط این مجموعه و حتی در صورت در دست داشتن برگ های کارشناسی( حتی با کد و مهر و…) این مجموعه به هیچ عنوان هیچ مسئولیتی در قبال برگ کارشناسی ارائه شده نخواهد داشت 

در مورد کارشناسی خودرو بیشتر بدانید

کارشناسی خودرو یکی از رشته‌های مهندسی است که به تحصیل در زمینه طراحی، تولید و عیب‌یابی خودروها می‌پردازد. این رشته در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارائه می‌شود و دارای درجه‌های مختلف شامل لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا است.

در دوره کارشناسی خودرو در تبریز، دانشجویان با مباحث مربوط به موتورهای داخلی و خارجی، سیستم‌های برقی و الکترونیکی، سیستم‌های تعلیق و ترمز، سیستم‌های ایمنی و راحتی، طراحی و مواد، تئوری مکانیکی و دینامیک خودرو و سایر مباحث مرتبط آشنا می‌شوند.

هدف اصلی از تحصیل در رشته کارشناسی خودرو، آموزش دانشجویان برای توانایی طراحی، تولید، بهره‌برداری و عیب‌یابی خودروهای مدرن است. دانشجویان در این رشته با استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی و ابزارهای دقیق، مهارت‌های مورد نیاز برای انجام کارهای مرتبط با خودروها را کسب می‌کنند.

بعد از فارغ‌التحصیلی از رشته کارشناسی خودرو، فرصت‌های شغلی زیادی در صنعت خودرو وجود دارد. فارغ‌التحصیلان می‌توانند در طراحی و توسعه خودروهای جدید، مهندسی تولید و کنترل کیفیت، عیب‌یابی خودروها و تعمیرات صنعتی، مدیریت پروژه‌های خودرو، مشاوره فنی و مهندسی و سایر حوزه‌های مرتبط فعالیت کنند.

در نهایت، کارشناسی خودرو یک رشته جذاب برای علاقه‌مندان به صنعت خودرو است که به آنها امکان ایجاد تغییرات مثبت در صنعت خودرو و بهره‌وری بیشتر از منابع و انرژی در آینده را می‌دهد.

 
کارشناسی تخصصی رنگ و فنی خودرو در تبریز
کارشناسی خودروهای وارداتی و داخلی د تبریز با بالاترین کیفیت روز دنیا
کارشناسی رنگ و فنی خودرو در تبریز
کارشناسی خودرو در تبریز

کارشناسان تخصصی شرکت کارشناسی رنگ خودرو آراباچک در تبریز علاوه بر بررسی رنگ بدنه و تشریح همه ی ایرادات موجود در بدنه و شاسی ها و اتاق خودرو ، جهت رفاه حال مشتریان با بررسی پارامتر های موجود در دستگاه دیاگ و و همچنین بررسی ایرادات اساسی در خودرو از جمله روغن سوزی ، لرزش ، یاتاقان زدن ، خام سوزی و…و  ایرادات موجود در گیربکس های اتوماتیک و دنده ای تشخیص و تشریح صدای حرکت دندانه ها در گیربکس و روانکاری و بررسی همه ی اپشن های خودرو از جمله بررسی آپشن های اصلی در خودرو و آپشن های افترمارکتی می توانند مشتریان را در انتخاب خودروی مناسب و مطابق سلیقه ی خودشان حداکثر کمک رسانی را انجام دهند تا دوستان عزیز با خیال راحت بتوانند از خودروی خریداری شده  لذت ببرند و لحظات خوشی را در کنار خانواده داشته باشند 

کارشناسی رنگ خودرو در تبریز

ایرادات شایع موجود در بدنه ی خودرو در حین تشخیص رنگ خودرو

در کارشناسی  بدنه ی خودرو می تواند ایرادات مختلفی از جمله وجود قطعات تعویضی در بدنه ی خودرو ، امکان وجود بتونه کاری و صافکاری و نقاشی ، امکان وجود آبرنگ و پاشش رنگ  ، امکان وجود صافکاری های بدون رنگ ، امکان وجود لیسه های گسترده و نیمه گسترده و قلمگیری ، ضربه خوردگی ها و فروفتگی ، امکان تگرگ خوردگی شدید علی الخصوص در سقف خودرو و ایرادات متعدد آشغال رنگی کارخانه وجود داشته باشند که تیم تخصصی آراباچک با بررسی تمام موارد زیر ، همه ی این اطلاعات خودرو را در اختیار خریدار قرار می دهد تا خریدار در حین انتخاب خودرو با دید باز به انتخاب خودرو بپردازد و دچار ضرر و زیان اضافی بعد از خرید نشود 

کارشناس خودرو در تبریز

ایرادات شایع موجود در اصالت خودرو :

ایراداتی که باعث می شود خودرو از لحاظ قانونی مشکل داره بوده و تعویض پلاک نشود می تواند شامل موارد زیر باشد از جمله ی : دو تیکه بودن اتاق خودرو از قسمت جلو و یا از قسمت عقب خودرو ، تعوبض غیر قانونی اتاق خودرو ، تعویض غیر قانونی موتور خودرو و یا هرگونه دستکاری در شماره اتاق و یا شماره موتور خودرو که از لحاظ قانونی جرم محسوب می شود و خودرو به هیچ عنوان تعویض پلاک نخواهد شد

در صورتی اتاق و یا موتور خودرو به صورت قانونی تعویض شده باشد حتما باید در برگ سز خودرو در قسمت توضیحات ، این موارد به صورت شفاف قید شده باشد 

کارشناس رنگ خودرو در تبریز

09106720061

با ما تماس بگیرید: 02128425768